המלצות

אנו בונים חוויות בעלות ערך ומשמעות.

המלצות

למה הלקוחות שלנו אוהבים אותנו.

אנחנו נלווה אתכם החל משלב התכנון והעיצוב המוקדם – דרך עבודות ההריסה והשלד – ועד לגמר המושלם ולשביעות רצונכם.

המלצה

משפחת אלון

"רוני פצ'ה הועסק אצלנו בשיפוץ חיצוני של המבנה ברח' יהודה הלוי ברעננה בשנת 2013 – בניין של 6 דירות קוטג' – העבודה בוצעה לשביעות רצוננו המלאה. הוא סיים את העבודה בזמן, כל מה שהובטח לנו, בוצע והעבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר. אנו ממליצים עליו בחום".

המלצה

עינת ואמיר אלכביר

"לאחר חודש של עבודה אינטנסיבית ומאומצת, אפשר לראות בית יפה ומזמין. עם לחץ הזמן שהכתבנו לך והשינויים הרבים שהכנסנו עם התקדמות העבודה, אתה עמדת במשימה בגאון. כל הכבוד לך ולצוות. התחלנו את שיפוץ הדירה עם חששות גדולים. חיפשנו אדם הגון, מקצועי ומסור לעבודתו – ומצאנו בדיוק את מי שחיפשנו. זה לא טריוויאלי וזה לא שכיח. ההקפדה שלך על הפרטים והאיכות, על לוחות הזמנים, והעצות הטובות שקבלנו ממך לאורך העבודה ישארו איתנו בדירה שנים קדימה כשאנו מתחילים כאן פרק חדש ומרענן בחיינו. אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה ללכת אתך על הפרוייקט הגדול שבצענו ומבחינתנו קבלנו שותף מקצועי לתהליך, שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות, עם תוצאה שתואמת לציפיות ומעבר להן. תודה על הכל רוני, נשמור את הטלפון שלך במקום מאוד זמין לכל מקרה שבו נשאל "יש לכם המלצה
לקבלן שיפוצים?" יישר כוח, ותודה".

המלצה

אדריכל גיא שוורץ, אדריכלית הדס אהד- שוורץ.

רוני ביצע שיפוץ מקיף בדירתנו, העבודה כללה הריסת קירות, בניית קירות , החלפת מערכת אינסטלציה, עבודות גבס ,עבודות חשמל, ריצוף וחיפוי, טיח וצבע. במהלך השיפוץ התוודענו לאדם נדיר ומקצועי. אדיב וסבלני ,ישר, נעים הליכות, תמיד ברוח טובה ובאווירה נעימה. עומד בלוח זמנים ואפילו מקדים אותם! ניכר שאוהב מאוד את עבודתו ומצטיין בה. שמחנו לראות שהבחירה שלנו הוכיחה את עצמה. סמכנו על רוני לאורך כל השיפוץ, וכאנשי מקצוע מתחום הבנייה, ידענו שאנחנו יכולים להיות שקטים. ממליצים בחום!

המלצה

דפנה גזית וייס

"רוני בצע בביתי עבודות בניה ושיפוץ כקבלן שני לאחר שפיטרתי את קבלן השיפוצים ששכרתי. רוני ניהל עמי מו"מ מכובד והוגן, עמד בלוחות הזמנים כפי שהתחייב בחוזה בינינו וביצע את העבודות במסירות וברמת גימור גבוה לשביעות רצוני".התייצבותו של רוני במקום בו נזקקתי לעזרתו ועבודתו המקצועית מעידים על היותו אדם ישר, נאמן, אנושי ומקצועי מאוד.

המלצה

אלי סוסן, קבלן איטום

"אני ורוני פצ'ה עבדנו רבות יחד, רוני קבלן שיפוצים נהדר, יסודי ובעל פתרונות טכניים מצויינים, אמין, מקצועי ודייקן. התוצאה הסופית מעולה ולשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו. ממליץ בחום רב".

המלצה

גל מרום, מהנדס בניין

"מר רוני פצ'ה מוכר לי מזה שנים כקבלן שיפוצים. במשך התקופה התגלה רוני כאיש מקצוע מעולה, שניחן בשקט נפשי, וביצוע מסע ומתן בקור רוח וביעילות עם לקוחותיו, קבלני משנה, ספקים והעובדים שבעסק. מר' רוני מייחס חשיבות רבה ללוחות זמנים, ללא התפשרות על איכות מעולה. כמו כן הנ"ל מבצע עבודה מדוייקת בהתאם לתכניות האדריכל. תוך הקפדה יתרה על פרטים ועל פי מפרטים מחמירים במיוחד. אני משוכנע כי מי שיעסיקו, יפיק תועלת מרובה ממר רוני פצ'ה".

Clients.

Forward Thinking Clients.

אל תתביישו, תגידו שלום

דילוג לתוכן